luni, 8 octombrie 2012

Canon EOS C300

V-am arătat zilele trecute teste cu Canon C300. Si am spus că este o cameră fabuloasă. Concluziile mele după mai multe teste:

- o cameră foarte uşoară, care se se comportă excelent
- ergonomică
- cine look interesant, imi aminteşte de peliculă
- Sensibilitate înaltă şi zgomot redus
- uşurează mult munca în postproducţie, pentru că nu îţi mai baţi capul cu colorizări
- extensia MXF folosita pentru inregistrare este foarte stabila
- meniul intuitiv
- in kit este inclus un LCD destul de generos ca diagonala( 10,1 cm, vedere 100%)
- doua intrari XLR broadcast

Special, vă prezint la final testul low light. Este prima încercare pe care am făcut-o cu C300. Cu un obiectiv 70-200 mm la un iso 2000, deci low light rezultatul e excelent.







Multumesc, Silent Strike pentru muzică. Mă inspiră de fiecare dată.:)

Mai multe detalii tehnice găsiţi, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu